fredag 25 september 2009

Jättetack för ert stöd!

Nu är rösterna rösterna i provvalet i Skåne färdigräknade. Resultaten i sin helhet kan ni se här.

Även om resultatet i sig inte är avgörande för den slutgiltiga placeringen på riksdagsvalsedeln vill jag ändå framföra mitt stora tack till alla er som har röstat på mig.

Jag är mycket glad över ert stöd och det förtroende som ni har visat mig. Min ambition är att visa mig värdig ert förtroende och arbeta vidare för Malmö och Skåneregionen.

Alla som är engagerade inom politiken vet att den mest avgörande faktorn till framgång är den grad av förtroende man kan få hos partivänner och väljare.

Nu gäller det vi fortsätter att arbeta gemensamt för att få förnyat förtroende hos väljarna i Skåne och i Sverige. Vi ska också arbeta hårt för borgerlig majoritet i Malmö

Alliansen har effektivt visat att borgerligheten är mycket bra på att leda vårt land.